2011. május 3., kedd

Indultam egy versenyen

Úgy kezdődött, hogy egy DJ haverom megkért, hogy lájkoljam a mixét egy promóciós versenyen. Természetesen megtettem ezt az apróságot, de aztán eszembe jutott, hogy miért ne próbálhatnám meg én is. Többszöri nekifutásra sikerült összetákolni ezt a 25 percet. Remélem, Nektek is tetszeni fog, és számíthatok a támogatásotokra. Az ilyen DJ versenyek mindig a bulit, a pörgést helyezik a kommunikációjuk középpontjába, nyilván, hiszen ezeket többnyire szeszes ital brandek támogatják. Több se kellett tehát, hogy szembe menjek ezzel a ki nem mondott elvárással, és egy szigorúan 90 BPM-es mixet készítettem. Tökéletes sosem lesz, de igyekeztem érdekes zenéket válogatni.
Jagermeister contest mix by drjuzztice

Szóval, én is azt kérem, hogy lájkoljatok ezen a linken.

http://jagermastertempo.com/jelentkezok.php?id=115

Csak egy gombnyomás - persze, csak ha tényleg tetszik a muzsika. Előre is köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése